Ziua Educatiei

                                                                  Ziua Educatiei
   Ei bine Ziua Educatiei ii ca un fel de vacanta mai scurta la noi (Elevii) pentru o perioada scurta de timp din pacate,nu mai facem cursuri si ne axam pe activitati care sa ne stimuleze fizic si psihic.
   De Ziua Educatiei am facut multe activitati,cum ar fi vizionarea unor filme istorice,care au avut ca si continut momente istorice am vizitat orasul am observat ca incet,incet devine tot mai frumos.
   Asta ma face sa ma bucur pentru ca m-am nascut in Oradea,un oras care sa dezvoltat foarte mult,am facut si activitati sportive Fotbal,Baschet,Handbal o alegere foarte buna din punctul meu de vedere,odata ce faci miscare ii si bine pentru sanatatea ta si corpul tau.
   Decat sa stai 6-7 ore intr-o banca sa ai dureri,mai bine faci miscare,intr-o alta zi am mai mers la film un lucru foarte relaxant,care te face sa uiti de cursuri :)
   In final eu cred ca ii o alegere foarte buna de la Ministerul Educatiei Nationale,deoarece ne face sa ne simtim plini de viata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum Sa Calculezi Cotorul Unei Carti

Pastele In Timpul Pandemiei

Cum sa folosesti classroom si ce benefici ai