Vacanta de vara

                                                                       Vacanta de vara
       Vacanta de vara, acel moment când majoritatea se bucura de timpul liber dupa un an de chin,in care noi elevii am trecut prin multe..
        Daca ar fi sa fac o comparatie la mine nu a fost atat de roz,pentru ca timpul liber zis asa l-am petrecut mergând la lucru si la sala.
        Totusi nu am nici un regret,pentru ca in tot acest timp am realizat ca ii foarte bine sa fii independent de la o varsta atat de mica,si asa nu pot sa zic ca in tot acest timp,vacanta mea o fost plina de lucru si de sala.
        Pentru 3 zile m-am deconectat de la tot ce inseamna telefon,tv,laptop,etc.Am vizitat Bratca un loc linistit  in care poti sa te bucuri de liniste,am fost cu un grup de prietenii la o cabana,timp de 3 zile am uitat complet de stresul pe care il am la lucru,de faptul ca trebuie sa ma trezesc de diminiata sa merg la lucru,aerul a fost atat de curat,atmosfera foarte placuta, luând in considerare faptul ca eram inconjurati de padure.
        As recomanda aceast loc pentru persoanele care au nevoie de o pauza de la tot,si sa se relaxeze
unde am fost eu nu ii tocmai un loc in care sa ai ceva de vizitat dar poti sa faci o drumetie in padure
si sa te bucuri de timpul liber alaturi de prietenii sau chiar si familia.      

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum Sa Calculezi Cotorul Unei Carti

Cum sa folosesti classroom si ce benefici ai

Pastele In Timpul Pandemiei